Wednesday, November 11, 2009

....uNiVeRsIti MaLaYsIa PaHaNG...

Pada 26 june..saya melangkah kaki ke Ump...pada mulanya bila dapat tawaran masuk ke universiti nie rasa macam nak tolak je...sebabnya jauh benar dari family...ye lah first time nak duduk asrama dan selama ini tak pernah berjauhan dengan family...dah tu dapat course yang tak minat...tapi saya tetap except this offer because this is my dream since child to further my studies at government university....masa minggu pertama kat sini rasa keseorangan dan tak best...dah itu asyik ingat akan mak dan family member yang lain...lepas minggu minds saya pun start masuk class...orang first yang saya kenal ialah Nurhidayah....tapi tak sangka pulak dia sama kelas dan course...dapat kelas c11 lbn...seronok dapat kelas ini...pelajar-pelajarnya sangat baik...dan they like to help each others.....i'm busy with my final exam rite now...rasa macam baru je masuk ke universiti nie....baru je kenal dengan semua rakan2 kelas....tapi hakikatnya nak dekat penghujung semester 1 dan saya akan melangkah masuk ke semester 2.....hopefully i have done my best in my first semester and will keep on improving myself for good things in future...i hope i can be successful person one day....and i hope i can makes my parents dream come true...and be the role model for my siblings....insyaAllah...

No comments:

Post a Comment